Algemene Voorwaarden Coolblue N.V.

Algemene Voorwaarden.

Algemeen voorwaarden, helder.

Voor iedereen die houdt van simpel en helder, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven. Vinden we zelf ook fijn.

Of verheugde je je op een stevige juridische tekst? Geen zorgen. We hebben ook nog de oude versie voor je, daar staat precies hetzelfde in, maar dan lekker ingewikkeld.

Definities. Artikel 1

We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om de oren te slaan met definities. Maar wel leuk.

  1. Klant. Koning.
  2. Service. Onze obsessie.
  3. Specialisme. Onze specialiteit.
  4. Eigenzinnig. Een beetje anders.

Identiteit van de ondernemer. Artikel 2

Wij zijn Coolblue N.V.

  1. Wij zijn ook:

    Autoradiostore.be, Audiorecordershop.be, Audiostreamershop.be, Babyfoonstore.be, BBQcenter.be, Beamercenter.be, Bestekstore.be, Bladblazershop.be, Blenderstore.be, Bloeddrukmeterstor.be, Blurayspelershop.be, Boormachinestore.be, Broodbakmachinestore.be, Broodroostercenter.be, Buitenverlichtingshop.be, Camerashop.be, Cameratasshop.be, Carkitcenter.be, Compressorcenter.be,Computerstore.be, Consoleshop.be, Contactgrillshop.be,Coolblue.be, Coolbluefanshop.be,Crosstrainershop.be, Diepvriezershop.be, DJcontrollerexpert.be, Droogkaststore.beEpilatorshop.be, eReaderstore.be, Fietscomputerstore.be, Fietsendragercenter.be, Fietsslotstore.be, Fietsstoeltjecenter.be, Fietstascenter.be, Fietstrainerstore.be, Fietsverlichtingstore.be, Fonduesetstore.be, Freesmachineshop.be, Friteusecenter.be, Gamingheadsetshop.be, Gocartexpert.be, GourmetStelstore.be, GPSshop.be, Grasmaaierstore.be, GSMstore.be, Hardeschijfstore.be, Hardeschijfstore.be,Hardloopschoenen.be, Hardloopkledingcenter.be, Hartslagmetercenter.be, Headsetshop.be, Heggenschaarshop.be, Hogedrukreinigerexpert.be, Homecinemacenter.be, Hometrainershop.be, Hoofdtelefoonstore.be, IJsmachineshop.be, Inktcartridgesotre.be, IPcameracenter.be, Kabelstore.be, Kerstcadeaucenter.be, Keukenkraanstore.be, Keukenmesshop.be, Keukenrobotshop.be, Keyboardspecialist.be, Klokstore.be, Koelkaststore.be, Koffiecenter.be, Kookboekstore.be, Kranenexpert.be, Labelprintercenter.be, Laptopshop.be, Laptoptasshop.be, Loopfietscenter.be, Luchtbevochtigerstore.be, Massagekussenstore.be, Mediacentershop.be, Memoryshop.be, Mengpaneelstore.be, Microgolfovenstore.be, Miniketenshop.be, Mobielinternetshop.be, Monitorstore.be, Muurbeugelcenter.be, MP3shop.be, Naaimachinestore.be,NAScenter.be, Pannenstore.be, Papiervernietigerstore.be, PDAshop.be, Peperenzoutmolenshop.be, Powertoolshop.be, Prepaidstore.be, Printershop.be, Processorstore.be, Prullenbakstore.be,Radioshop.be, Receiverstore.be, Rekenmachinestore.be, Robotstofzuigerstore.be, Routercenter.be, Rugzakcenter.be, Sapcentrifugeshop.be,Scannercenter.be, Scheerapparaatshop.be, Schooltascenter.be,Schuurmachineshop.be, Seniorentelefoonstore.be, Shop.iCulture.be, Servicestore.be, Skibrilcenter.be, Skihelmexpert.be, Slaapzakstore.be,Slijpmachinestore.be, Smartphoneshop.be, Snijmachineshop.be, Soundbarshop.be,Speakerdockshop.be, Speelgoedshop.be, Sportbrilstore.be, Sporthorlogecenter.be, SSDcenter.be.be,Staafmixershop.be, Statiefshop.be, Stepexpert.be,Stijltangstore.be, Stofzuigerstore.be, Stoomreinigercenter.be, Strijkijzerstore.be, Studioverlichtingshop.be,Tabletcenter.be, Tandenborstelstore.be, Tekentabletstore.be, Telefoonshop.be, Telefoonhoesstore.be, Tennisracketstore.be, Tentcenter.be, Terrasverwarmingshop.be,Theepotstore.be, Thermokledingcenter.be,Tondeusestore.be, TVstore.be, Vaatwasserstore.be,Verrekijkercenter.be, Versterkerstore.be, Videocamerashop.be, Videokaartshop.be, Voetbalschoenencenter.be,Voicerecordershop.be, Vriezerstore.be,Walkietalkiestore.be, Wasdrogerstore.be, Wandelschoenencenter.be, Wasmachinestore.be, Wastafelkraanstore.be,Waterkokerstore.be, Weegschaalstore.be,Wekkercenter.be, Wijnglazenstore.be en Zaagmachineshop.be, Zaklampcenter.be, Zakmesshop.be.


  2. Je kunt ons zo bereiken:

    Bellen: 03 8082700
    Mailen: klantenservice@coolblue.be
    Langskomen: Boomsesteenweg 560
    2610 Antwerpen

    Bekijken: YouTube.com/Coolblue
    Tweeten: Twitter.com/Coolblue_be
    Vriend worden: Facebook.com/Coolblue

  3. We zijn 6 dagen per week telefonisch bereikbaar:

    Maandag t/m vrijdag van 8.00 uur tot 23.59 uur
    Zaterdag van 9.00 uur tot 17.30 uur

  4. Kom je langs? Gezellig!
    Bekijk wel even onze openingstijden:

  5. En als je van lange nummers houdt:

    Dit is ons BTW-nummer: BE 0867 686 774

 

Toepasselijkheid. Artikel 3

  1. Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.

  2. Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Als de verschillende voorwaarden elkaar tegenspreken, kies jij de meest gunstige. Maar zie ook lid 3.

  3. Wij doen niet zo moeilijk.

Het aanbod. Artikel 4

We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd.

De overeenkomst. Artikel 5

  1. Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken onze dertig IT developers iedere dag hard voor.

  2. Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.

  3. Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

Herroepingsrecht. Artikel 6

  1. Heb je het product één keer uitgetest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 14 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 10 dagen terug.

  2. "Daarom" accepteren we ook als reden.

Verzendkosten in geval van herroeping. Artikel 7

Die zijn er niet: verzending naar Coolblue is altijd gratis.

Uitsluiting herroepingsrecht. Artikel 8

Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Softwarepakketten, inktcartridges en tonercassettes waarvan de verzegeling is verbroken of de verpakking is geopend. Of als deze zijn geïnstalleerd of geregistreerd.
  • Verbruiksartikelen zoals beschermfolie of reinigingsvloeistof waarvan de verpakking is geopend.
  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.
  • Afgesloten abonnementen en simkaarten, al dan niet in combinatie met hardware.
  • Artikelen die beschadigd of incompleet zijn.
  • Artikelen zoals oordopjes, in-ear-headsets, stijl- en krultangen, tandenborstels en massage-, scheer-, of epileerapparaten waarvan de verpakking is geopend. Deze kun je om hygiënische redenen niet ruilen.

De prijs. Artikel 9

  1. Zie artikel 4.
  2. Er is geen verschil tussen de prijzen in onze winkels en op onze website.
  3. Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw en alle wettelijke bijdragen.
  4. Normale verzending is altijd gratis.
  5. Kies je voor Coolblue VandaagNog®, dan komt er 17,95 euro verzendkosten bij.
  6. Kies je voor tijdvaklevering, dan komt er 9,95 euro verzendkosten bij.
  7. Kies je voor Coolblue Goeiemorgen, dan komt er 17,95 verzendkosten bij.

Conformiteit en Garantie. Artikel 10

  1. Zie artikel 4.
  2. Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

Levering en uitvoering. Artikel 11

  1. Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Daar zijn we een beetje obsessief in.
  2. Als je op werkdagen voor 23.59 uur iets bij ons bestelt, ontvang je het al de volgende dag. Tenzij we iets anders met je hebben afgesproken. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling binnen 10 dagen teruggestort.
  3. Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen.
  4. Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

Betaling. Artikel 12

  1. Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
  2. Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

Klachtenregeling. Artikel 13

    1. Heb je een klacht? Vervelend.
    2. We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
  1. Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
  2. Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.




Aanvullende of afwijkende bepalingen. Artikel 14

Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.